Thursday, February 02, 2012

Alhamdulillah 2012 membuatku tersenyum!

Alhamdulillah.. pejam celik dah masuk Februari Januari minggu pertama  mendapat khabar berita yang baik, diberi peluang untuk menjadi salah seorang tenaga pengajar KUIM. Alhamdulillah.. masa yang tepat untuk mencari gali ilmu dan pengalaman dalam dunia pendidikan.. 

Tenaga pengajar ditugaskan untuk mengajar, InsyaAllah akan melakukan yang terbaik untuk anak didikku.. berkongsi ilmu dan pengalaman yang ada.. Jika anda sebagai pelajar, belajar dan terus belajar, dan curi ilmu yang ada pada pengajar.. jangan malu bertanya, hormati guru anda dan patuh pada arahannya.. InsyaAllah.. proses pengajaran dan pembelajaran akan berjalan dengan lancar..

penghujung bulan Januari, dapat satu lagi perkhabaran berita yang membuatku tersenyum! dapat sambung belajar ke peringkat Ijazah Doktor Falsafah di USM.. InsyaAllah dalam tahun ni juga akan mengembalikan zaman proses pembelajaran. Sebab kalau boleh target sebelum umur 30 nak dapat title Dr.. ngeh3.. InsyaAllah.. aku hanya merancang Tuhan yang menentukan.. Semoga dipermudahkan oleh-Nya.. amin.

4 comments:

  1. congrat
    semoga menjadi tenaga pengajar dan mencurahkan ilmu kepda penuntut seperti yang diamanahkan..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...
    tahniah yer... make sure one day i'll recognise u as Dr. Zuwairi... :)

    ReplyDelete

Comment