Sunday, December 20, 2009

3 ekor itik yg cute

Ptg semalam korang tgk x.. cite Budak ngan Seruling tuh.. cita Indonesia..
layan gak..
hahahaha;)
pelik2 ek citer Indonesia ni sebenarnya..
Binatang ble bercakap...

dalam cite tuh arnab ble bercakap.. akibat disihir oleh tiga orang perempuan jahat..pada awalnya arnab tu budak lelaki.. tapi yang penting.. PRI (Pari-Pari) mesti ada ya.. kalo xde, xlengkap cita2 yang genre camni.. ada sowang budak pompuan kena sumpah badan dia jadi cam sopak.. aiyoooo~ ape kes, jadi cmtu.. aku xtau sbb apa jadi cmtu..
sbb sebelum tuh,
aku tertido..
ZZzzzZZZzzZZZz

bangun jer budak lelaki tuh dh nak suh family budak pompuan yang kena sopak cari katak..
"kamu cari kodok dibelakang rumah kamu sendiri, masak dan beri makan"

iyakssssss~
walaupun bukan makan katak betul.. mmg xble blah~
sbb aku teringat, aku makan kat satu tempat di area Perlis ni,
kedai makan sebelah kedai baiki motosikal..
hbs jer order Mee Hailam,
aku tengok tuan kedai motosikal tuh tengah lapah katak.. buang kulit..
Naked Katak tuh..
isi dia.. adus kemerahan..putih skit...

sampai jer Mee Hailam.. aku xmakan terus.. sbb aku tgk daging ayam dalam Mee tu macam katak yang aku tgk tu..

sampai skg aku dh xjejak kedai makan tuh..

eh, aku ade itik..
tapi aku bagi org pelihara..
itik ni anak luar nikah.. dibaginya aku masa kat Mid Valley..
bukan aku pandang serong pada anak luar nikah nih..
tapi aku bz r.. nak bela itik2 nih...

kawan aku Baizura pun ada sekor, aku ngan dia bg kat Enat
pelihara.. ntah ok2 ntah tidak skg ni.. dgr kata dh beso..
sebab tuan jaga dia bg susu segar dr manusia~

pic terkini ada kat bawah nih~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - -


comel x??

33 comments:

  1. ha?..cop aku blur..huhu..xpe lynzzz..comellll^^

    ReplyDelete
  2. adoiyai... susah mahu paham kenkadang cite dongen kat tv3 tu.. hehehe.. mau satu itu itik buleh?

    ReplyDelete
  3. cite indon xbestla...mesti selit si pari2
    knp org ska tgok sgt?

    ReplyDelete
  4. haha..ingat itik hidup..nape xbela itik hidup je??

    ReplyDelete
  5. bulan, nk itik.. okkes.. nnti saya bg itik btul punya k..

    ReplyDelete
  6. yup blur!!..hoho..

    oh k myb ms baca td otak ngh serabut n mud like kambing..huhu..

    juz ignore ape sy komen td..hehe^^

    peace!!

    ReplyDelete
  7. Hahahaha.. Layan cite indon eh smalam.. Hohoho.. Cite dh 3 kali TV3 ulang.. Maknanya ade permintaan kot cite2 mcm tu.. Sbb ade budak nama zuewairy minat.. Heehee.. ;p

    ~ katak, mcm rase ayam kan? ngehehe..

    ReplyDelete
  8. my boss said, kat indon lagi teruk nak jgka oh.mengaku muslim tapi benda haram pun main bedal je makan...

    ReplyDelete
  9. amirah, pri mearik perhatian kanak2.. dengan tongkat sakti.. ;)

    ReplyDelete
  10. iyllienaz, heheehehe.. itik idup.. aha ek, nnti nak suggest kat my mom..;)

    ReplyDelete
  11. farhana,layan jer.. cite tuh..hehehe;) best gak..

    iyaks..

    ReplyDelete
  12. hazzy.. yeke..
    kalo mcm tu, xkisahla dorang kalo kahwin cmpur agama lain2 pun;)

    ReplyDelete
  13. izzad, comel..;)

    miss lolly: ada.. sebelah itik sy.. juz masa capture xnampak~

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. aku tgok sekejap jer
    waktu diorang 3 terbang cari budak tu
    keras gilakut diorang terbang
    haha

    ReplyDelete
  16. hahahahahaha.. tu la..

    editing xpandai;)

    ReplyDelete
  17. uit,ang ckp itik ak luar nikah eh??
    miss fiona~~

    ReplyDelete

Comment