Tuesday, December 22, 2009

Bufday Boy

2010

aiyoo..pejam celik dh nak masuk tahun baru..
azam tahun 2009 pun rasa ada yang xtercapai lagi..

iaitu..
nak kawen..
hahahaha;)
banyak cantik nak kawen.. duit pun tarak, awek apetah lagi kan..
korang punya azam cmne?? tercapai x?? untuk tahun 2009..
apa azam tahun baru korang??

thn 2009 banyak meninggalkan kenangan manis dan pahit..

Bulan Jan - May

  • Banyak kenangan di UM.. bertungkus lumus bersama rakan2 menyiapkan kertas projek..
  • Jalan2 Tentang Bulan ke Langkawi (ENTRY 1, 2, 3)
Bulan Jun- Dis
  • Paling manis semanis madu- dpt scroll -Konvokesyen UM
  • mendaftar di UKM sebagai pelajar sarjana+ dpt kawan baru ;)

Azam tahun baru aku 2010 xbanyak skit jer:
  • Nak update blog sekurang-kurangnya dua hari sekali(semangat)
  • Nak tambahkan berat badan (yg ni yg penting)
  • Nak tingkatkan mutu keunggulan kekemasan dan kerajinan semasa membuat tugasan dalam pembelajaran (selalu last minute)
  • Nak jadi popular cam Brad Pitt (ble ke??)
BTW.. 22/12- today my best fwen bufday...

Wan Mohd Faiz


Selamat
Menyambut Ulang Tahun yang ke 23
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
also gud luck in your life..

Secebis kata, seindah biasa...

...kaulah sahabatku selamanya dunia dan akhirat..

sowy ya faiz, aku korek2 gambar dalam album lappy aku nih,
paling terbaru gambar nie jer..
dua gambar yg baju sama tuh kat Penang, dan gambar baju putih tuh diambil tiga tahun lepas..
gambar terbaru ada disini.. itupun diciplak dr FB;)

Selamat Ulangtahun Sayang- Imran Ajmain

30 comments:

  1. Happy besday faiz.. Nak knal.. Bolehhhh?? ahaks.. Moga hepi selalu hendaknya.. ;)

    Azam saye pn nak kawen.. Sbb umur dah lanjut, nk msuk 23 dah ni.. Waaaaa..

    ReplyDelete
  2. da bertambah berat badan.pas2 kasi shape cam brad pitt baru leh seglemer brad pitt..terbaik!

    ReplyDelete
  3. haha..azam 2009(nk kawen) yg xtercapai lagi tu, sila jadikan azam 2010..

    ReplyDelete
  4. hahaahahaha.. farhana nak kenal dgn dia ek.. nnti saya kenalkan;)

    owh, kita same jer umur;)

    ReplyDelete
  5. iyllienaz, kena tolak tepi dulu kawen tu sbb sambung belajar.. bajet 2009 nak kahwin tuh sbb dh hbs blajar;)

    ReplyDelete
  6. semoge dpt mengupdate blog selalu...
    selamat menjdi popular...
    selamat mencapai azam kamu tahun 2010

    ReplyDelete
  7. tanye ckt leh x?
    ape tajuk lgu n name penyanyi utk lagu kat ur blog ni ek??
    best lor..

    ReplyDelete
  8. samat besday faiz!!..huhu..

    samat new year tuk kamu!!

    samat dunia akhirat!!

    chill^^

    ReplyDelete
  9. adie, hehehe..update blog InsyaAllah.. sedaya upaya;) slmt menjadi popular yg xtahan..hahaha..

    ReplyDelete
  10. ann, ya2.. sama2.. slmt segalanya juga untuk kamu.. ;)

    ReplyDelete
  11. aku pun tak pasti ape azam aku ntk tahun 2009 .hoho.

    ntk thn 2010,aku nak carik bf!.haha.

    ReplyDelete
  12. wirdah, hehehehe.. ko korek balik ape azam thn 2009;)

    cari bf.. wokkeh;)

    ReplyDelete
  13. happy birthday untuk kawan mu itu!! he he he

    ReplyDelete
  14. si tedi, wokkeh.. nnti saya inform dia;)

    ReplyDelete
  15. lagu selamat ulang tahun sayang best2

    hehehe

    ReplyDelete
  16. hohohho

    recap tahunan kan?

    hoho

    hope 2010 lebih2 hebat lg

    ReplyDelete
  17. anisa, minat imran ajmain ea..

    ReplyDelete
  18. moga rezki kamu murah
    bolela kawen

    ReplyDelete
  19. edy, hahaahhahah,, bila lk nak kawen nih


    amirah, mudah2han..

    ReplyDelete
  20. owh,sampaikan wish besday aku pada member ekau...
    huhuhu
    eh,nak tambah berat badan?
    aku ada buat bisness kecil2an memperdagangkan lemak badan sendiri
    1kg lemak = rm50
    mau?
    haha

    ReplyDelete
  21. happy birthday...waaa...xmau berazam lg coz nak tgu bestday org dlu..hahha

    ReplyDelete
  22. slamat hari jadi 2 fais

    anyway azam ko dasyat sungguh..,mengerikan
    azam aku nk kurus dapat 55kg...

    ReplyDelete
  23. hans, ok2.. akan aku sampaikan..

    hahahaha;)
    boleh2 aku nak.. lemak ngan daging skali la.. murah2 sudey.. tapi aku nak yg berkualiti la.. ;)

    honeybunny, owh.. ok2.. azam thn depan pun boleh;)


    syaf, hahaha;) ngeri ek.. kalo camtu kita tukar la.. ko kurus aku nak gemuk..;)

    ReplyDelete
  24. bulan, sbb kurang berat badan;)

    ReplyDelete
  25. untung la faiz dpt kwn cm awk..hihi
    dlu duk kolj bpe kt u.m??

    ReplyDelete
  26. whitedaisy, kolej tujuh dua tahun, kolej sebelas setahun..;)

    ReplyDelete

Comment