Sunday, December 13, 2009

entry utk korang menyampah

saat entry ini ditaip, aku masih lagi berada di USM.. teman sahabatku praktis utk band dia sempena persembahan untuk tahun baru.. aku lepak jer kat USM ngan Jang... huhuhuhu~ g snap2 gambar, kasi makan ikan...

hahahaha.. ni la hasilnya..
gambar2 yang korang akan menyampah kalo dilihat dan ditatap..










hehehehehe.. ada yang tutup trs ke?? gila ah.. biasala..mamat giler gambar.. sebenarnya banyak lagi.. tp malas nak upload..line xbapa ok sini..

Layan jer..
wakaka..

11 comments:

  1. lepas nie tujuh malam aku kena mimpi seram .

    ReplyDelete
  2. haha..layan je la..nape xletak banyak lagi??hehe

    ReplyDelete
  3. Hahahaha.. Angau laa pasni nengok gambar2 ni.. Hohoho.. ;p

    ReplyDelete
  4. hmmm..
    pasni aku nak suh la sape2 amek pic ko neh then kasi jampi
    mwahahahahaha!!

    ReplyDelete
  5. he he he he....

    leh jd model ni!

    ReplyDelete
  6. tayakaruma..hahahaha.. mimpi seram ke.. mimpi yg best??

    ReplyDelete
  7. iylienaz, hehehehe.. ckp la.. nnti kkorang menyampah lak.. erm.. terpikir nak letak part dua..hehehe;)

    ReplyDelete
  8. farhana..hehehe.. angau? (tersenyum riang)

    ReplyDelete
  9. judiene janganla cmtu.. huhuhuhu~

    ReplyDelete
  10. si tedi, ade gaya ke sorang model.. hancus dunia model kalo saya masuk..

    ReplyDelete

Comment