Monday, December 14, 2009

senyumlah ahai cek mek molek~

senyum.. senyum.. dan terus senyum.. xsalahkan??

eh.. sebelum menaip dengan lebih panjang.. jeng2..
cantik x banner baru aku??
design oleh Hazone.. salute la~
kalo korang nak tempah boleh la..
En Hazone ni Freelance designer..
harga..jangan risau.. boleh dirunding..
apa2 jua tempahan diterima.. nak design apa?? semua boleh..
cayolah.. xtdo malam aku asyik tengok banner nih~
(click kat nama dia tuk maklumat lanjut)


Ok..itu bab banner.. apa2 pun TQ ya En Hazone.. senyum.. aduyai.. aku heran la dengan masalah orang yang xreti nak senyum nih.. especially anak muda kita skg ni.. eh, kamo xde gigi ke yang malu nak senyum tu?? ke mulut kamo busuk?? aiya.. xde gigi ke.. mulut busuk ke.. kalo dah senyum semuanya ok..xkirala senyum macam kerang busuk sekalipun..

aku de jumpa la anak muda yang macam ni.. perempuan(bukan nak kondem ya, kebetulan semata2).. dalam masa yang sama dua orang serentak aku jumpa di tempat yang berlainan.. dalam waktu yang sama.. aduyai.. satu kat McD.. kamo keje berhadapan dengan orang.. jadi senyumlah sedikit kan.. bukan nak rugi sesen pun.. setahu aku, kat machine wang@order tuh ader jer SMILE kat screen tuh masa dorang dah abis key in order.. tapi xjuga guna.. aduss.. mau aku senyum sampai nampak gigi taring kot.. baru nak senyum balik.. kang korang lari lak kata aku nak isap darah.. coz nampak gigi taring (bangganya aku ade gigi taring)

sowang lagi nih.. aku xkenal.. tapi aku senyum.. di balas balik muka macam cuka@asam keping~ aiyoyoyoyoyoyo~ sabar2~ memang manusia paling ku benci org yang susah nak senyum.. heran2.. xkenal pun apa salahnya senyumkan.. bukan aku nak ngorat pun..

terkorek, tertebuk gak aku mencari kenapa orang susah senyum nih.. bukan susah pun kan nak senyum.. cuba korang senyum tengok...
SENYUM ;)

SENYUM ;)

SENYUM ;)

adus..manis sungguh senyuman korangkan..

zwani.com myspace graphic comments


murah senyuman murahla rezeki korang.. sejuk hati melihat..

19 comments:

  1. haha..klo mood ada berlambak, boleh la senyum..tp bile part dah xde mood mcm dlm tren yg penoh sesak n berbau tu, mmg da muke ketat gile laa..

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. ikot situasikan cik iyllienaz.. tapi kalo boleh.. apa jua keadaan, senyumla gak.. xbanyak pun.. skit pun jadila.. tapi kalo bab bau tuh..oyai.. xtersenyum gak ;)

    ReplyDelete
  3. Ku suke senyumssss.. Heeeheee.. Sbb maner tau leh terngorat sesape ke.. Ahaks.. ;p

    Kot2 ade yg takde gigi kot.. Tu pasai segan nak SENYUM.. ;)

    ~ senyum sket zuewairy.. aahhh.. camtu ler.. sweeettt..

    ReplyDelete
  4. hehehehe..btul2.. yeka.. cam iklan tu ea..

    senyum skit cik farhana..so swettt~

    ReplyDelete
  5. bukan xnak senyum tapi bila senyum muka diorang makin masam
    hilang mood

    ReplyDelete
  6. sy jarang syum pd org yg saya rasa sy tak patut senyum.huahahaha...

    ReplyDelete
  7. cntek la banner u tu...
    hehehe....
    i pown ta ske owg yg xrety nk senyum..
    lau kat UiTM tu, senior la yg ssh nk snyum...
    bjet bgus je...
    pas tu t nk sound2 kteowg ckp ta tao hormat senior..
    jmp senior ta snyum, sdgkn dyowg yg ta snyum ngn kte...
    hhmmm....
    =)
    snyum tu kan sedekah...
    hehehe....

    ReplyDelete
  8. hans: aha.. btul gakkan.. macam semalam jumpa senyum, lagik muka msam..aiyoo~


    hazzy: kena gak memilih.. kang tersenyum kat org kurang siuman.. trs dtg..cmne...kwang2


    Farrah: TQ2..credit to hazone..hehe
    ek??senior sombong kot.. dulu masa kat um pun keadaan sama gak berlaku.. tapi kita junior senyum dulu la..tanda hormat kan..;)

    zack: TQ~ credit to hazone..

    ReplyDelete
  9. hohoho

    zue

    karl mengikuti blog zue ni dh lama dh

    skang karl leh ckp sgt nice

    header baru

    wah nmpknye dh nk mula serious berblogging nih

    gagaga

    ReplyDelete
  10. karl.. tq2.. InsyaAllah.. dh semakin semangat nak berblogging nih..

    yer.. kita kenal kat blog gak..dh setahun rasanya.. ;)

    ReplyDelete
  11. wc....
    tao tape...
    so sbgi junior, kne la sabo...
    hehehe....
    =)

    ReplyDelete
  12. sabar itu separuh daripada iman.. ;)

    ReplyDelete
  13. hehehe...
    u ryte...
    so sem 1 ni, adela skit iman i bertmbh...
    hahaha...
    =)

    ReplyDelete

Comment