Monday, August 30, 2010

Mengeratkan kembali hubungan yang telah lama terpisah;)

semalam aku gigih balik perlis dari penang untuk sama-sama menyertai mini gathering yang dianjurkan oleh rakan sekolah tingkatan lima.. mini gathering kali ni disertai oleh rakan-rakan yang betol2 sekian lama tak jumpa.. mana taknya.. lepas tingkatan lima.. masing-masing mengikut hala tuju sendiri.. lebih tiga belas orang ja yang hadir.. yang lain mybe bz kot. walaupun gathering dalam kumpulan yang kecil.. ia amat bermakna sekali buat aku.. orang len aku tak tau la..

dapat juga la bertanya kabar dan menceritakan career masing-masing.. berjaya+kaya dah kawan-kawan aku nih.. bila dah berjumpa ni.. keluarlah balik cerita mengenai kenangan manis dan pahit bersama semasa di alam persekolahan.. fikir-fikir balik.. yang pahit pun menjadi manis;)

Gathering ni diadakan di Medan Ikan Bakar Kuala Perlis.. kiranya berbuka ramai2 la.. ;) TQ Alif coz sudi jemput aku untuk sama2 menyertainya.. hubungan yang terpisah selama tujuh tahun dapat disuburkan kembali.. next gathering dalam perancangan.. Langkawi..




teruna, laki orang, dara, bini orang


Helmi.. banyak bebenar berahsia dengan aku..

raya tak lama lagi.. lebih kurang 11 hari lagi.. persiapan raya korang camna?
sambil membuat persiapan raya tu.. sama-sama juga kita mencari malam 1000 bulan..

wokkey..

Assalamualaikum..

1 comment:

Comment