Monday, June 18, 2012

26 Just a number!

Salam.. entry nak update last week tapi terlalu sibuk dengan exam.. Alhamdulillah.. Allah memberi peluang untuk aku bernafas di muka bumi ni.. 12 Jun genap umur aku 26 tahun.. woooh! 4 tahun lagi dah nak umur 30.. phewwww!

Terima Kasih sahabat-sahabat sekalian.. My Beloved Friends Hasren, Suhana, Pony, Nad, Kak Su (Yang merangkap kakak), Farid.. kerana meraikan hari kelahiranku.. mula-mula macam bengong juga kenapa Hasren ni nak ajak p CMart lah.. sana lah sini lah.. tapi nampak RK263.. Ok. BTW, Terima Kasih banyak-banyak.. last sambut bufday tahun 2007 kalau tak silap masa kat UM.. bersama sahabat-sahabat lahir bulan Jun yang lain.. 

apa yang dah tercapai pada umur 26 ni? Alhamdulillah.. bersyukur sangat-sangat apa yang diidamkan.. apa yang diimpikan.. dah dapat.. Bersyukur.. cuma untuk target seterusnya dalam proses.. doakan aku semoga dipermudahkan olehNya.. aku tak pernah terfikir pada tahun 2003 apa yang dapat pada tahun 2012.. cuma pada tahun 2009 mengambil langkah untuk terus berusaha, berusaha, berusaha, berusaha, berdoa, bertawakkal.. Alhamdulillah.. berkat doa dengan bantuan doa dari keluarga especially ibu bapa dan sahabat.. apa yang diimpikan.. apa yang diidamkan tercapai.. Alhamdulillah..

BTW, sekali lagi.. terima kasih Kak Su, Suhana, Pony, Farid, Nad, Tati, Yana, Ebi.. terutamanya Hasren.. kerana menjadi sahabat aku dalam 'terpaksa'.. mereka-mereka inilah yang menceriakan aku di dunia Sintok nih..  Thanks a Bunch!

5 comments:

  1. dah dh mkin tua...hehehe...hrheheh
    SELMAT HARI LAHIR yer...

    ReplyDelete
  2. Seronoknya...

    Next time celebrate skali je ngan Hasren..huhu..same satu bulan kan..

    bdw, happy belated birthday ayie...

    ReplyDelete
  3. epy bezdey bro..semoge panjang umur dan murah rezeki yer

    pesanan kepade pengomen lain pls add my blog yer..nk cr folowers....

    ReplyDelete
  4. Happy belated birthday!!!! =)

    ReplyDelete
  5. island hoping kat krabi tu dalam rm90 jerr...kitaorang pegi terjah je kat tepi pantai tu..and tawar menawar kat situ,kalau pakej,dah di tetapkan awal2...

    ReplyDelete

Comment