Thursday, August 26, 2010

Hang Anak Alien.. yay!!

semalam g stesyen bas terus ambil tiket ke B'tworh... g rumah akak aku sempena cuti nuzul quran esok dan merdeka selasa depan.. sahur dan berbuka teratur skit la.. coz bangun untuk makan sahaja.. kalau tak sahur dan berbuka sorang2 ja.. kecuali ada masa berbuka dengan geng SERABUT... yang best pagi tadi sahur dengan pekasam... walaweh!! selera gila!!

ni aku balik rumah kakak aku.. tak tau la orang nak cakap ape lak.. anak kakak kot. slalu kalau balik Perlis.. di cop sebagai anak emak.. yes! aku mengaku.. memang la aku anak emak dan ayah aku.. habis orang yang cop aku anak emak tuh tak tau la anak ape.. mybe anak alien a.k.a makhluk asing.. mau dak pun anak buluh betung..ape2 jela~ (oloh2..skit2 nak tulis kat blog.. terasa.. tak dak maknanya! blog aku, ikot suka aku nak tulis ape pun)

Syakirin.. anak akak aku yang keempat..

bersama kakaknya yang kedua.. kakak yang pertama tdo

bersama abgnya..

ahad ni ada gathering kat kuala perlis.. adus.. ni tengah memikir nak pulang ke tak..malas nak balik coz.. sabtu depan nak balik pulak perlis untuk cuti raya.. Perlis -- Bangi.. dah macam Perlis - -Kedah.. keja ulang alik jer...

harini dah hari ke16 kita berpuasa.. dah tak lama nak raya:) sok kak aku nak buat kuih raya.. aku akan jadi sebagai pegawai pemantau.. kuikuikuikui.. tugasa sebagai pegawai pemantau tolong tengok jer.. :)

klah... Assalamualaikum..

1 comment:

Comment