Tuesday, February 15, 2011

Datin Seri Rosmah datang UKM, Amazing Padang, Indonesia



I'm back. huhuhu... dua hari tak update blog sebab pergi menerjah negara orang.. Destinasi? Padang Indonesia.. pergi flight ahad awal pagi, balik pagi tadi..huhuhu.. 3 hari dua malam di Padang..best gila!!! best! dan best! terima kasih keluarga Diah di padang atas layanan lima bintang.. terhutang budi pulak rasanya.. ok2.. bab g Padang nanti update lain.. huhuhu.. ni nak story semalam punya..


(sumber: Berita Harian)

semalam hari yang dinantikan oleh PERKASA Remaja, UKM iaitu Majlis Perasmian Penutup.. Tahniah la kepada RO, RA dan juga kerani PERKASA Remaja.. mesti best kan majlis tu, aku terlibat juga dengan majlis sebagai watak anak tiri dalam pembikinan persembahan multimedia, design bunting, design buku program dan design backdrop.. tengok kat belakang gambar atas tu.. aku la yang design.. keh3.. tapi semalam aku tak terlibat, coz ada kat Padang.. tiket dah beli awal-awal lagi, nak cancel rugi pulak rasanya:)


jejaka perasan bersama buntingnya:)


team PERKASA kak bedah ngan kak timah and the geng bersama Datin Seri.. mana Aliajwad??

nanti dua tiga entry juga pasal jalan-jalan padang.. kwang2... Amazing Padang, Indonesia.. banyak nak story, Padang, Bukit Tinggi, Malim Kundang, Lembah Hurau, Pantai Air Tawar.. next entry story.. sekarang masa untuk kemas-kemas barang.. pergi satu beg, balik dua beg:)

3 comments:

  1. wah
    bestnya dpt g padang
    indonesia
    aku xde penah ade peluang dpt g sane
    hu3
    jeles la
    hehehehe
    erk.. balik 2 beg? bagi aku satu ker? hehhe

    ReplyDelete
  2. Nas:
    yeke.. nanti ada peluang pergi la eh.. beg? aku lah.. :)

    ReplyDelete
  3. wow bestnya..
    xda ole2 kew?
    haha

    ReplyDelete

Comment