Thursday, March 17, 2011

cer cuba ushar tengok kat Berita Harian sisipan varsiti.. ada tak gambar ni?

kawan aku mesej ucap terima kasih sebab muka dia keluar paper.. aku bingung lagi... kenapa pulak dia keluar paper sedangkan latest aku hantar isu krisis air di kolej kediaman.. pelik pulak. Capai fone, call terus.. owh.. salah! rupanya mengenai artikel aku ke Padang, Indonesia baru-baru ni.. Oo..OK.

dah p cari paper tu tapi dah habis pulak kat kedai area rumah aku.. kalau tak boleh jumpa.. nanti aku scan.. ngeh3... sesapa yang beli Berita Harian dalam sisipan Varsiti bahagian Nostalgia boleh baca rencana aku.. bukan untuk dibanggakan tapi hanya untuk berkongsi pengalaman dengan anda semua..

aku letak gambar

ini!



dan

ini!


pesanan akhbar:
rugi la ambil bidang media tak praktik kan? walaupun tak masuk industri sekurang-kurangnya cuba juga untuk menulis:)

10 comments:

Comment