Friday, March 18, 2011

cita semalam "Imbau Tragedi Gempa Bumi"

rupanya ayah aku beli paper BH yang aku cari semalam.. ushar-ushar.. selak celah bedah jumpa la rencana yang aku tulis tu.. tajuk besar IMBAU TRAGEDI GEMPA BUMI.. fuh! gempak tajuk..

anak sedara aku la jadi mengsa.. konon-konon baca rencana tu.. keh3.. walhal dia bising, ganggu dia main PS.. peduli apa kan.. aku Pak Usu kejam.. main-main juga apa yang aku suruh kena buat.. ngeh3..
dan lagi...

kepada yang nak membaca rencana yang tak seberapa ni boleh click untuk tumbesaran.. hasil ku tak sehebat wartawan melodi nas ahmad dan michelle *ada kena mengena ke?*


kalau nak baca yang ori aku story mory dalam blog..
bleh click sini --> Amazing Padang Indonesia

pesanan akhbar:
bagus juga akhbar ni nak share info-info berguna.. ada sekali tu pasai aduan Maxis.. amik kau.. maxis terus kol aku..

2 comments:

  1. wah masuk paper... femes dah ni

    ReplyDelete
  2. faiz: takdak maknanya faiz.. more to sharing information:)

    ReplyDelete

Comment