Monday, March 07, 2011

Ulu Yam, Airnya Sejuk dengan Pepohon yang menghijau

Sabtu lepas dah tak buat apa, Ulu Yam la menjadi tempat untuk berehat minda seketika dengan merendamkan diri dengan rela hati dalam sungai yang sejuk sampai menusuk ke tulang.. apa yang ada kat badan semua kecut.. boleh bayangkan? ke nak kena hurai satu persatu.. ngeh3..

Last aku g Ulu Yam ni masa aku darjah lima kalau tak silap.. masa g dulu makan-makan, bakar-bakar.. kali ni g, makan siap-siap supaya kenyang, sampai terus jadi macam badak air.. berendam ja.

Sesuai tempat ni kalau nak buat gahtering bloggers ke.. kawasan yang luas, tiada sebarang pembayaran yang dikenakan termasuklah parkir kereta.. tapi aku tak pasti tandas ada ke tak, sebab aku main bantai jer menyalin baju kat tepi sungai tu..


Sungai Ulu Yam..
Sejuk!
airnya cetek sesuai untuk berendam ala-ala badak sumbu


dua badak sumbu eh kawan aku tengah berendam




'threesome'


balik dari Ulu Yam singgah kawasan Empangan Batu..
untuk snap2..
jumpa model cilik.. yang tak lekang dengan senyuman..
Haris namanya..




kami tak kenai pun adik comel ni, sebab comel main snap jerla..
Thanks to Mama dia sebab bagi kebenaran untuk snap gambar anaknya..
kui3... mana tau kot mama dia baca ke blog ni kan:)

pesanan jalan-jalan:
banyak lagi tempat yang boleh dijadikan kawasan liburan di Malaysia.. salah satunya Ulu Yam
jadi pilihlah yang terbaik.. Jom piknik!

7 comments:

  1. bestnyaaaaa.lg2 kalau wat barbeque kt sini..best gilak seyh

    ReplyDelete
  2. kumbang jingga:
    memang best:)

    ReplyDelete
  3. sangat seronok dapat main air.. and comellah model u tu... i like..

    http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/pujaan-hati.html

    ReplyDelete
  4. thanks a lot to Mr Hafizan.. cantek sangat gambo ni...

    ReplyDelete
  5. lama tak g ulu yam.. perghhh

    ReplyDelete
  6. pergh... ulu yam.. seumur hidup 3x aku g sana... xjauh mane pon.. hehehe...empangan batu? lorh.. dekat tu ngan rumah lama aku....

    p/s- threesome apenye? haha

    ReplyDelete

Comment