Tuesday, May 24, 2011

Berbau Harum.. Isinya Manis! itulah dia Harum Manis

Salam...

kehijauan... kekuningan.. tidak berbau, kepada berbau *bukan bau ketiak..*
harum baunya.. manis isinya..

yeah.. tau harum manis? sejenis spesis buah mempelam.. buah mempelam harum manis ni hanya ada di Perlis saja no.. buat masa kini.. kiranya dalam kategori buah rare la ni.. kalau p Perlis korang boleh rasa.. tapi!

kalau kena musim.. kalau tak kena musim, nampaknya hampa p tengok pokok ja la.. hek3.. ok, ni nk habaq mai kat hampa semua.. musim buah mempelam harum manis ni sekitar April-Mei.. jadi.. bulan ni bulan apa? Mei kan?

Elok la hampa p Perlis.. cuti sekolah pun nak start dah kan next week? apa kata rencanakan perjalanan hampa semua, jadikan Perlis sebagai destinasi pilihan percutian untuk kali ini *promosi*

buah ni boleh dibeli di Sungai Batu Pahat a.k.a Bukit Bintang.. aku dengar dia jual sekali ngan pulut.. nyum3....

pagi ni aku breakfast dengan buah ni.. hik3.. kak aku bawa mai dari Perlis.. bukan untuk aku,.. tapi untuk kak ipaq aku.. tapi aku tibai juga sebiji.. hik3.. sorry na kak ima:)


pesanan harum manis:


Perfume HARUM manis Eau de Toilette
hak3..

6 comments:

Comment