Tuesday, November 22, 2011

Projek Backpacker! Yuuuuuuuukkkk!

ENTRY BARU BERADA DIBAWAH (SCROLL DOWN)

teringin nak buat entry khas sempena cuti sekolah.. entry yang berkaitan dengan cuti-cuti Malaysia.. aku pun tengah merancang cuti-cuti Malaysia nih.. dah lama tak g bercuti.. sambil-sambil aku cari info percutian ni.. boleh la aku berkongsi dengan bloggers lain mengenai tempat-tempat percutian yang menarik bagi aku.. pantai, pulau.. yeahhhhh! best2..





jadi jika anda nampak lambang ini.. ia merupakan entry Projek 'Backpacker' jadi aku akan berkongsi tempat yang aku rasa menarik.. kalau ada sesiapa yang dah g tempat tu boleh tinggalkan komen tambahan info, dan sebagainya.. mungkin terdapat kekurangan atau kelebihan tempat tu ;)

2 comments:

  1. buat info pergi pulau perhentian please.hehehe.

    ReplyDelete
  2. untuk hang pirah.. nanti aku buatkan.. HAHHA

    ReplyDelete

Comment